Isaort

Har De cap ath 24 de junh.

Isaort

Isaort 150 150 Prometheus.Museum

A Isaort, eth har qu’ei shasclat ara debuta de junh : non ei cap palhat mès que s’amassa brancas tot ath long deth an entà cauçà’u enquiara mentat. Era hèsta que’s passa en principi eth prumèr divendres après era Sent Joan. Organizat pera comuna, eth comitat deras hèstas e eth Larèr rurau d’Isaort, aqueth eveniment qu’ei entaras gents deth vilatge, entà retrobà’s pendent ua hèsta intima.

Nom occitan: Isaort
Nom francés : Izaourt

Entà’n saber mès : https://tourisme-neste-barousse.fr/site/la-tradition-des-brandons/
Corrèu : mairie-izaourt@wanadoo.fr
Tel. comuna : +33562992475

Fotos e videos

Cremada deth har, 25 de junh de 2016 © CC Neste-Barousse. Indexation : BAR-001-IZAOURT-(P)

Vista deth har e dera glèisa d’Isaort, 4 de junh de 2021 © Lucas Bayac/CIRDOC-Institut occitan de cultura. Indexation : BAR-002-IZAOURT-(P)

Panèu d’informacion qu’anóncia eth har d’Isaort, 22 de junh de 2018 © Patricia Heiniger-Castéret. Indexation : BAR-003-IZAOURT-(P)

Eth har qu’ei quilhat e prèst a èster cremat, 22 de junh de 2018 © Patricia Heiniger-Castéret. Indexation : BAR-004-IZAOURT-(P).

Pas de copie de contenu . . .